اجاره مجتمع اقامتی صدف 2

(تعداد بازدید: 5960)   هرمزگان ,  بندرلنگه ,  کیش 

مجتمع اقامتی صدف در جزیره کیش از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان واقع شده است. کیش، جزیره‌ایست زیبا که همچون مرواریدی گرانبها در دل خلیج فارس می‌درخشد و با سواحل خیره کننده و آب‌های نیلگونش، هر گردشگری را به سمت خود می‌کشاند. مجتمع صدف بصورت 10 سوئیت 65 متری در 2 طبقه بنا شده که هر سوئیت دارای امکاناتی نظیر پذیرایی، 1 اتاق خواب، آشپزخانه کاملا مجهز، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می‌باشد و در مجموع حداکثر ظرفیت پذیرایی از 40 نفر را دارد.

اقامتگاه صدف با امکانات رفاهی نظیر مبلمان، میز نهار خوری، حوله، سشوار، رخت آویز، اتو و خشکشویی مرکزی، محیطی آرام و دنج را برای داشتن لحظاتی خوش فراهم نموده تا خاطرات شیرینی از این سفر به یاد ماندنی در خاطرتان ثبت گردد. از جمله مزایای این مجتمع اقامتی دسترسی آسان به ساحل می‌باشد که با ماشین تنها 5 دقیقه تا تماشای آب‌های خروشان خلیج فارس، فاصله دارید. همچنین می‌توان علاوه بر تفریحات آبی، از دیگر تفریحاتی نظیر سافاری، شتر سواری و دوچرخه سواری، در مسیری که در امتداد سواحل زیبا کشیده شده لذت ببرید.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این مجتمع اقامتی فاصله اندک آن تا بازار مروارید می‌‍باشد که تنها با 5 دقیقه پیاده‌روی به این مرکز خرید رفته و سوغاتی به یادگار از این سفر تهیه نمایید. از دیگر جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز می‌توان از کشتی یونانی، ساحل مرجان، شهر زیر زمینی کاریز، پارک دلفین، شهر باستانی حریره، اسکله تفریحی کیش و پارک ساحلی میر مهنا نام برد.


درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
در حال حاضر مجتمع اقامتی صدف 2 قابل رزرو نمی باشد.


موارد مشابه



محدوده اقامتگاه در نقشه

نزدیک ترین مکان ها به این اقامتگاه






دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید